Rozsdagyár

AC/DC - Brian Johnson is nyilatkozatot adott ki!

2016. április 19. - Kovenant

bj.jpg

Az utóbbi hetekben megfordult a világ a brit-ausztrál AC/DC rockbanda körül. Brian Johnson hallásproblémái miatt kénytelenek voltak lemondani a hátralévő 10 amerikai és a tavaszi-nyári európai koncertdátumokat, majd egy komplett pletykacunamit követően kiderült, hogy Axl Rose fogja helyettesíteni az angol frontembert a turné maradék állomásain, majd jött egy hivatalos nyilatkozat a csapattól, miszerint köszönik szépen Brian Johnson eddigi szolgálatait, de kénytelenek továbblépni. Most az idézett úriember is megszólalt egy hivatalos nyilatkozat formájában.

Amint azt sok AC/DC rajongó már tudja, a banda 2016-os Rock Or Bust világ körüli turnéjának fennmaradó koncertjei, beleértve az elhalasztott 10 amerikai bulit is, egy vendégénekes szereplésével kerülnek megrendezésre. Személyesen akarom elmagyarázni ennek okait, mert véleményem szerint a korábbi sajtónyilatkozatok tartalma és stílusa sem tükrözte egyértelműen, amit a rajongóinknak szerettem volna üzenni. 

Március 7-én, a hallásvesztés területén elismert orvosok által lefolytatott számos vizsgálatot követően azt a szakvéleményt kaptam, hogy amennyiben nagy stadionokban, arénákban, koncerthelyszíneken fogok énekelni a továbbiakban, akkor teljesen megsüketülhetek. Bár egyszerűen sokkoltak ezek a hírek aznap, már korábban is tudatában voltam annak, hogy a részleges hallásvesztésem már a színpadi teljesítményemet is kezdte befolyásolni. Elég nehezen hallottam a színpadon a gitárokat és mert a többi zenészt sem hallottam tisztán, féltem, hogy a teljesítmény bizony romolhat. Teljesen őszintén mondom, hogy ezt egyszerűen nem hagyhattam. A rajongóink megérdemlik a lehető legmagasabb színvonalú előadást és ha bármilyen okból kifolyólag ezt nem tudom nyújtani, akkor a rajongóinknak nem fogok csalódást okozni és nem hozom kellemetlen helyzetbe az AC/DC többi tagját. Nem szeretek feladni dolgokat, szeretem befejezni, amit elkezdek, de az orvosok egyértelművé tették a számomra és a banda többi tagja számára is, hogy nincs más választásom, mint abbahagyni a színpadi fellépéseket a fennmaradó koncertek tekintetében és valószínűleg azt követően is. Ez volt eddigi karrierem legsötétebb napja. 

Azóta orvosaim számos vizsgálatot végeztek el és úgy tűnik, hogy a közeljövőben nem fogok tudni aréna- és stadionméretű koncerthelyszíneken színpadra lépni, ahol a hangerő meghaladná az általam jelenleg elviselhető szintet anélkül, hogy súlyos halláskárosodást ne szenvednék és esetleg teljesen meg ne süketülnék. Korábban mindent megtettem annak érdekében, hogy folytassam a koncertezést a fájdalom és a halláskárosodás ellenére, de ezt már nem tudom elviselni és a kockázat is óriási. 

Személyesen teljesen le vagyok taglózva, jobban, mint bárki el tudná képzelni. Érzelmileg jobban megviselt ez, mint korábban bármi a teljes eddigi életem során. Az AC/DC tagjának lenni, lemezeket készíteni és az elkötelezett rajongók millióinak 36 éven keresztül játszani az életem műve volt. Enélkül egyelőre nem tudom elképzelni a folytatást, de jelenleg nincs más választásom. Egy dolog biztos: lélekben minden AC/DC-koncerten ott leszek, ha nem is személyesen. 

Ami a legfontosabb: rettenetesen érzem magam, hogy csalódást okoztam azoknak a rajongóknak, akik jegyet vettek az elmaradt koncertekre és akik folyamatosan támogattak engem és a bandát hosszú éveken keresztül. Nem is tudom szavakkal kifejezni a hálámat és köszönetemet a nekem küldött szavakért és jókívánságokért, de azért is, hogy rajongóink hűségesen támogatták a csapatot ezekben a nehéz időkben is. Személyesen köszönöm Angus és Cliff támogatását is. 

Végül szeretném megnyugtatni a rajongókat, hogy nem vonulok vissza. Az orvosaim elmondták, hogy stúdióban továbbra is készíthetek lemezeket és pontosan ezt is szeretném tenni. Jelenleg teljes erővel folytatom az orvosi kezeléseket a hallásjavulás érdekében. Remélem, hogy idővel ez sikerül és visszatérhetek a koncertszínpadokra. Bár a kezelések eredménye bizonytalan, hozzáállásom mindenképpen optimista. Ezt csak az idő döntheti el. 

Még egyszer legőszintébb köszönetemet és jókívánságaimat küldöm mindenkinek a támogatásért és megértésért. 

Szeretettel, 


Brian

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7710417994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Té Gé 2016.05.06. 22:50:31

Egy értelmes ember értelmes nyilatkozata.
süti beállítások módosítása