Rozsdagyár

SUNBABIEZ - Post-indie powerpop közel egy évtizede | Hazai Reménységek #25

2017. június 07. - Felicium

18238480_10158542306800277_1616189928605332267_o.jpg

A zenekar és az énekes/gitáros gyökerei a 90-es évekbe vezethetőek vissza, amikor is a Nirvana, azon belül Kurt Cobain zenélésre inspirálta Esliet. Maga a Sunbabiez 2008-ban alakult, így lassan 10 éve "járják" saját útjukat, melyen főként angolul írt dalokat adnak elő. A manapság zenekarként működő trió egykoron egyszemélyes projeként indult.

1990 környékén kezdődött a dolog ... Miután a Nirvana Bleach cimű lemezét meghallottam ...  Aztán persze jött a Nevermind, és én is, mint mindenki, hirtelen Kurt Cobain akartam lenni. Gondoltam, nem kell sok minden csak gitár... Aztán üvölteni kell, és kész.  Iszonyú lelkes voltam.  Szereztem haverokat, és mentünk is a hangszer BÁV-ba gitárért meg dobért,  elcsórtuk a szüleink hangfalait, és jól leégettük őket. Így kezdődött a dolog, most úgy szoktam mondani, hogy kb. 20 éve csörömpölök.

KÖVETKEZŐ KONCERT
2017.06.08. - Hazai Reménységek VOL4. @ ShowBarlang | Budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr712575295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása