Rozsdagyár

REVIVAL - Mozgalmas lesz a mezőkövesdiek nyara

2017. július 10. - Felicium

revivalnyar2017.jpg

Idén nyáron sem pihen a mezőkövesdi Revival. A fiatal, dallamos rockzenében utazó csapat az ország szinte összes régiójába eljut majd idén nyáron. Július 15-én, Miskolcon, július 22-én pedig a budapesti S8 Undergroundban zenélnek. Augusztus első hétvégéjén Zamárdiban, az utcafesztiválon találhatjátok meg őket akusztikus műsorukkal, majd három fesztivál következik. Augusztus 12-én, Kiskörén, augusztus 19-én, Mezőkeresztesen, majd augusztus 25-én, a X. Zorall Sörolimpián nézhetitek és hallgathatjátok meg őket. Aznap még egy buli vár még rájuk, így Alsóörs után Dunaújváros felé veszik az irányt, ahol is a Kaptár színpadán zenélnek majd.

Mindeközben készül az új klip is, és természetesen készülnek az új dalok. Ha többet akartok megtudni a zenekarról, keressétek őket a Facebookon.
https://www.facebook.com/revivalzenekar/

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2212654167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása