Rozsdagyár

ÉJFÉNY - Dalpremier: Mi, árvák

2019. április 15. - Kovenant

ejfeny.jpg

A veszprémi mocsármetal brigád, az Éjfény új dallal jelentkezett, mely Schrott Péter vendégszereplésével készült.

Az együttes frontember, Takács Árpád az alábbiakat osztotta meg a nótával kapcsolatban:

Ez egy több szempontból is nagyon fontos dal, már ha lehet egyáltalán egy dalra ilyet mondani. Néhány éve nagyon mélyen voltam, semmi nem úgy ment, ahogy kellett volna, egymás érték a taposások és ha akkor nincs mellettem az a pár ember, aki akkor ott volt, ma esélyesen nem lennék itt én sem.

Elsősorban nekik, róluk szól ez, de akár mindenki másnak is szólhat a felhívás! Nem akartam én is egy olyan közös dalt életre hívni, ami arról szól, hogy aki rocker, az tesó! Ilyenből már van bőven, és ami amúgy egy óriási dolog, gyerekkorom óta az egyik legerősebb kapocs, amit én is sokszor megéltem, de bakker, ne azért segíts valakin, mert bandás póló, acélos bakancs, vagy bőrdzseki van rajta, hanem azért, mert jó ember vagy!

A videót már az első pillanattól szövegesre terveztük, de adtunk neki egy csavart azzal, hogy megkérdeztük sok-sok barátunkat, mit gondolnak az elhangzottakról és az ő gondolataikból lett a kisfilm. Sokan visszadobták a feladatot, mások időt kértek hozzá, ez is mutatja, hogy ez bizony nem egy könnyű, sablonos közhelygyűjtemény, de nem volt semmilyen megkötés. Volt, aki verset írt, volt, aki pofánrúgóan erős két sort küldött vissza, volt aki szarkasztikusra vette a témát, nem mindennapi gyűjtemény született így. Schrott Peti pedig pont annyit tett hozzá, amitől még hidegrázósabb lett a dal, imádjuk!

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1614765524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása