Rozsdagyár

TARJA - Újabb karácsonyi albumot jelentet meg az énekesnő

2023. november 02. - Jurancsik Eszter

396245337_390483653304644_4145180748199066541_n_1.jpg

Az egykori Nightwish-frontasszony év vége felé sem tétlenkedik. Tarja Turunen néhány nappal ezelőtt jelentette be, hogy november 10-ével karácsonyi albummal jelentkezik.

Nem ez az első ünnepi kiadványa a finn énekesnőnek, 2006-ban "Henkäys Ikuisuudesta/Breath From Heaven" címmel dobta piacra első karácsonyi lemezét, 2017 őszén pedig a "From Spirits And Ghosts - Score For A Dark Christmas" került boltokba, mely korong a karácsonyt a szomorú és magányos emberek szemszögéből közelítette meg, a rajta szereplő karácsonyi klasszikusokat pedig sötét hangulat itatta át.

A napokban derített fényt újabb ünnepi művének címére: a "Dark Christmas" címre keresztelt albumon - hasonlóképpen hat évvel ezelőtti elődjéhez - sötét érzelmektől fűtött karácsonyi dalok kaptak helyet.

A karácsonyban nem mindenki leli örömét. Sokan nem tudnak örülni a csengettyűszónak és a villogó fényeknek. Én 2003-ban veszítettem el az édesanyámat, akkor úgy éreztem, nincs többé karácsony. Rosszul éreztem magam az ünnep közeledtével, nem készültem rá, nem tartottam meg. Csak a sivár csend és az üresség volt bennem. Miután én is anya lettem és láttam a csillogást a kislányom, Naomi szemében, ismét érezni kezdtem az ünnep varázsát. Csodálatos érzés volt! 

- mesélte korábban Tarja.

A speciális albumról pedig nemrég megérkezett az első kisfilmes tétel, amely a Frosty The Snowman című karácsonyi dal feldolgozásához készült.

11822799.jpg

1. The First Noel
2. Frosty The Snowman
3. Holy Night
4. Dark Christmas
5. Jingle Bell Rock
6. White Christmas
7. All I Want For Christmas Is You
8. Wonderful Christmastime
9. Last Christmas
10. Jingle Bells
11. Rudolph The Red-Nosed Reindeer
12. Angels We Have Heard On High

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1818248891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása