Rozsdagyár

EUROVÍZIÓS DALFESZTIVÁL - Cristina Scabbia örül az olasz győzelemnek

2021. május 27. - Jurancsik Eszter

42213563_10213219095217565_7654171147889541120_n.jpg

Egy olasz rockegyüttes, a Måneskin képviselte Olaszországot a 2021-es Eurovíziós Dalfesztiválon, Zitti e buoni című dalukkal pedig meg is nyerték azt. 

A verseny kapcsán a Lacuna Coil-frontasszony Cristina Scabbia is kifejtette véleményét egy Twitch-interjú keretein belül. Elmondta: örül ugyan a hazája győzelmének, ugyanakkor vegyesek az érzései.

Szinte soha nem nézem az Eurovíziós Dalfesztivált. Valójában most először néztem meg belőle pár órát. A véletlen műve volt, hogy pont azon az estén néztem, amikor Olaszország nyert. Ezek a zenei versenyek mindig nagyon furcsák számomra, mert nem szeretem, amikor művészeket állítanak ki egymás ellen. Örülök annak, hogy Olaszország és a Måneskin nyert. De ez nemigen az én világom. Tudom, hogy néha a verseny szükséges, de nem különösebben szeretem ezt a műfajt. És, hogy őszinte legyek, majdnem olyan volt, mintha egy focimeccset néznék, két csapat egymás ellen, és szomorú arcok, amit nagyon utálok. Mert persze nagyon örültem Olaszország győzelmének, de nagyon szomorú voltam Svájc miatt, mert sokáig ők vezettek, aztán egyszer csak lejjebb kerültek, majd Franciaország lett a második. 

- fejtegette véleményét a témáról az énekesnő, majd így zárta sorait:

Nagyon boldog vagyok, hogy nyertünk. Azért mondom, hogy 'nyertünk', mert rengeteg üzenetet kaptam, hogy 'Nyertetek. Gratulálok!' Örülök a győzelmüknek, nagyon fiatalok, így lesz idejük dolgozni a karrierjükön. De az ilyen megmérettetésekben mindig van valami szomorúság is.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr9616573508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása