Friss videoklippel jelentkezett a budapesti modern / progresszív metalos The Tumor Called Marla, mely a nyáron megjelenő, tizenegytételes új anyaguk második előfutára.
A Tmesis nyelvtani kifejezés, amely egy összetett szó elválasztását jelenti, harmadik szó közbeiktatásával, a dal és a klip pedig a következő koncepcióra épül:
Az oszlopos fogalom/címszó, ami köré a dal kontextusa épült: „programozott érzelmek”. A dal az emberi kommunikáció egyre drasztikusabb lépésekben történő hanyatlásáról szól, valamint arról, hogy a digitális világban gyakorlatilag lehetőség nyílt arra, hogy örömöt, bánatot, de már akár pszichológiai terrort vagy ok nélküli előítéletet sugározzunk egymás felé szimplán 0-kban és 1-esekben. A dal címe pont a két ember közé beálló falat hivatott szimbolizálni, és a videó koncepciójában ezt szeretné megjeleníteni a különböző emberi érzékeken keresztül. Bónusz infó, hogy a refrén szövegét jelbeszéddel tanultuk be.
A zenekar legutóbb februárban jelentkezett klipes dallal, melyet a Distances című tételre forgattak. A 2015-ös "Trance" EP folytatása a "Limbo City" címet viseli majd és az új énekesnővel operáló banda szerint letisztultabb, érthetőbb, lassabb és mélyebb dalok lesznek a lemezen. A készülő nagylemezen különös figyelmet fektettek a nem szokványos dalszerkezetekre, amiket popos refrének törnek meg, ezzel is demonstrálva, hogy a rétegzenei és fősodorbeli elemek is nagyon jól meg tudnak férni egymás mellett, egymást kiegészítve, a megfelelő arányokban.
Az anyag felvételeiért Gerő András és Farkas Krisztián, a keverésért és a maszterelésért pedig Simon István feleltek. Az ének-producer Csongor Bálint (Subscribe / Useme) volt, akiről a banda így mesélt:
Bálint nagyon sokat segített nekünk az énektémák helyrerázásában, a betanításában, felvételében, de nem utolsó sorban az egyik dalunkban ő is szerepet vállalt, ami hatalmas megtiszteltetés!