Rozsdagyár

Megérkezett a Sportalsó Podcast!

2018. június 19. - Felicium

20180615_sportalso_podcast_03.jpg

Kezdjük azzal, hogy mi is az a Podcast? Képzelj el egy olyan rádiót, ahol nincs reklám és igazából zene sem, csak tartalom. A műsorban a témára koncentrálnak, majd ezeket az adásokat rendszeresen közzéteszik. Ez a műfaj már nem új keletű, de nálunk valamiért eddig nem igazán volt népszerű, kevés kivételtől eltekintve. Ez nyilván nem a klasszikus, „tankönyvi” megfogalmazás, de talán így a legegyszerűbb leírni.

Ric$ kitalálta, hogy ha már van újság, fesztivál, akkor miért ne legyen Podcast is? Bozsó és Ric$ rádiós múltja megadta az alapot, hát elmentek Pataki Laci stúdiójába és nekiláttak a felvételeknek. Bozsó először nem igazán volt lelkes:

Jött a Szénégető, hogy csináljuk ilyen valamit. Mondtam, hogy azt se tudom, mégis mi a szar ez! De azt mondta, hogy lehet szerepelni, hát mentem! Rádiózni régen is szerettem és ez azért valahol mégis hasonló! Vissza is jöttek az emlékek… - nevetett - Abszolút élveztem a felvételeket, mostanra meg már annyira belejöttem, hogy van legalább 10 adásra elegendő témám és ötletem! Ráadásul, amennyire én tudom, egy klub sem csinál ilyesmit idehaza, így legalább valamiben elsők lehetünk! 

Bár az első adás felvétele után amolyan „jól sikerült” érzéssel jöttek ki a stúdióból, publikálás előtt egy szűk körnek megmutatták és várták a reakciókat, építő jellegű kritikákat, észrevételeket. Mivel a reakciók szinte kivétel nélkül pozitívak voltak, Ric$ eléggé meglepődött:

Amikor lekapcsoltuk a mikrofonokat, és összeálltunk a csoportképre, megkérdeztem Vazulkát, a fotóst, mégis milyen volt? Nagyon lelkesen azt mondta: Király, és én hallottam először! Másnap szétküldtem pár embernek, elég vegyes merítéssel és a reakciók már-már ijesztően lelkesek voltak, minimális technikai észrevétel mellett. Azokat meg mi is tudjuk, hogy elsőre elrontottuk, de lesz ez még jobb is! A Ric$Cast első adásának rögzítésénél például már tudatosan figyeltem ezekre a hiányosságokra, érezhető is a különbség!

A Fanzine-nál ugyan kicsit túlzás azt mondani, hogy a megjelenés rendszeres lenne, a Podcast esetében mégis azt ígéri a csapat, hogy 3-4 hetente érkezik majd az újabb adás, hiszen téma van bőven, ahogy tervek is!

Ha valakinek van felvetése, hogy miről kellene beszélgetni Bozsónak és Ric$nek, illetve kit kellene meghívniuk vendégnek, akkor írja meg nekünk az info@sportalso.hu címre!

Első adás: Bozsó, Ric$, Molnár Péter (Ukk&Roll Fesztivál, Crazy Mama klub) és Pataki Laci (Autoharps, Szépülő Városközpont, stb.)

Téma: A klubok és kisebb rockfesztiválok helyzete ma Magyarországon

Soundcloud link, letöltési lehetőséggel ITT!
YouTube link ITT!

Sportalsó:
https://www.facebook.com/Sportalso/
http://sportalso.hu/

31318171_480863329035199_5556770172930359296_n.png

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2914058580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása