Rozsdagyár

VÖRÖS RENÁTÓ - Klippremier: Meg lesz mindenünk

2020. május 23. - Felicium

99122692_825184334556635_3597176032571949056_n.jpg

Vörös Renátó tavaly Skóciába költözött, de a zenéléssel esze ágában sem volt felhagyni. Jöjjenek most az ő szavai az eddigiekről, a jövőbeni terveiről és persze a mostani friss klipes dalról.

Üdvözlök mindenkit! Több mint fél évvel ezelőtt az életem elágazáshoz érkezett és írtam egy dalt a bizakodásról, a szebb jövőben reménykedésről. Skóciába költöztem hogy új nyelvet és új kultúrát tanuljak. Az eredetileg akusztikus gitárra született nótát feltettem a youtubera és Kátai Tamás producer barátom meghangszerelte a szerzeményt! Ahogy meghallgattam a zene alapot éreztem, hogy ez valami új, izgalmas alkotás lesz. A szokásos zenekarom mellett sok elektronikus hangszer is színesíti a zenei élményt. Általában rock dalokat játszunk, de itt még Levi is lejjebb vett a torzítóból, Jozsó pedig dobra dobolva dobolta fel, szóval mindenki egy új oldalát próbálhatta ki a közös munka során. Skóciai bemutatkozó koncert Áprilisban lett volna, de mivel még nem látom, hogy mikor fogjuk bepótolni, úgy döntöttem hogy nem várunk tovább a premierrel. Van sok új dalunk, felvételünk, szóval lesz bőven amit ki tudunk hozni a fellépés előtt is. És igen, ahogy már sokan sejtitek, lesznek saját angol dalok is a jövőben. Rengeteget tanulok, dolgozok és úgy élek, hogy a magyarság jó hírét írjam az itteni agyakba. Minden nap gondolok Magyarországra és a sok barátomra akik támogattak, hogy ma itt lehessek és innen mutathassam meg magyar nyelven a Magyaroknak a világ egy apró, de szép szeletét. Köszönöm Nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr6215713612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása