Rozsdagyár

ANETTE OLZON - Ki kell állnod magadért!

2021. szeptember 07. - Jurancsik Eszter

185e7f36c07a9315c1f935d1450562ad.jpg

Szeptember 10-én jelenik meg Anette Olzon második szólólemeze, amely a "Strong" címet kapta. A kiadvány három dalához készült eddig videó, a Parasite, a Sick Of You és a Fantastic Fanatic című szerzeményekhez forogtak a kamerák. 

A Nightwish második énekesnőjeként ismertté vált Anette elmondta: ez a lemez más lesz, mint a 2014-es "Shine." Az utóbbi korong főleg az ő személyes élményeire épült, a "Strong" viszont a világ dolgaival foglalkozik. Az album producere Magnus Karlsson, de Anette férje, a Pain basszusgitárosa, Johan Husgafvel is hallható lesz rajta.

Az énekesnő kapott hideget-meleget, amikor a Nightwish élére került, rengetegszer érték atrocitások, sok rajongó nem tudta elfogadni, hogy őt választották a 2005-ben eltávolított Tarja Turunen helyére. Azonban nemcsak az együttesben töltött évei alatt bántották őt, hanem azután is, hogy 2012-ben távozott a zenekarból. Erről mesélt most egy internetes magazinnak.

Céltábla voltam gyerekkoromban és felnőttként is, amikor ápolónőnek tanultam.

- kezdte történetét Anette, aki időközben szülésznői tanulmányokba is kezdett.

Az osztálytársaim zaklattak. Éppen akkor szerepeltem egy helyi újságban is, a Shine lemezem kapcsán, szóval én voltam a középpontban. Azt hiszem, féltékenyek voltak. Nem tudtam igazából. Nem csináltam semmi rosszat. Akkor 47 éves voltam, és olyan volt, mintha kisiskolás lettem volna, akit kiközösítenek. Minden nap sírva mentem haza.

Így folytatta gondolatmenetét:

De akiket zaklatnak, tudniuk kell, hogy ez az egész nem róluk szól! Sok embernek unalmas az élete vagy egyszerűen csak féltékenyek. Az interneten a mai napig megy a gyűlölködés ellenem, az Instagramon sok ilyen üzenetet kapok még mindig. Gyerekkoromban sokáig tűrtem, aztán egyszer csak megvertem azt a lányt, aki legjobban piszkált. Mindenkinek, akit terrorizálnak az iskolában, ki kell állnia magáért!

Forduljatok a tanárokhoz, az igazgatóhoz vagy akár a rendőrségre! Itt, Svédországban a verbális zaklatás is bűncselekménynek számít. Ha a munkahelyeden zaklat akár egy kollégád, akár a főnököd, lépj ki! Aki online zaklat, annak ne válaszolj. Én minden ilyen embert letiltok. A YouTube-on el sem olvasom a kommenteket, ha ezt tenném, minden nap sírhatnék. De ha zaklatnak, nem szabad annyiban hagynod, segítséget kell kérned.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4616682690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása