Rozsdagyár

SZÉNÉGETŐ RICHÁRD - Megérkezett az új műsor, az Adj egy ötöst!

2021. december 13. - Kovenant

szr.jpg

Miközben a végéhez közeledik a Ric$Cast negyedik évada, elstartolt Szénégető Richárd új műsora, ami ezúttal egy kicsit más, mégis azért megvan benne a rá jellemző szórakoztató faktor.

"A Ric$Cast átment egyfajta megújuláson a negyedik évad kezdetével, mégis azt éreztem, kicsit más irányba kellene vigyem a műsort. Nagyon sokat ötleteltem, de mindig, amikor volt valami szikra, előbb-utóbb ki is hunyt. Próbáltam mást és máshogy kérdezni, egy ilyen esetből pedig megszületett egy lassan formakérdéssé váló dolog, miszerint melyik filmek, könyvek, bandák, lemezek, stb., hatottak rád a leginkább? A műsorba mondhatni beépült, az adás is megtalálta azt az utat, amit hiányoltam belőle.

Aztán egyszer, amikor megszondáztattam a hallgatókat, Bátky „BZ” Zoli írt egy kommentet, hogy ezt a vonalat lehetne kicsit jobban erősíteni. Ezt a kommentet gondoltam tovább, hogy műsort kellene belőle csinálni. Előadtam a feleségemnek, majd Sztivinek, a hangmérnöknek is, és szerencsére nekik is tetszett az ötlet. (Ők két fontos szűrő.) Kidolgoztam egy koncepciót, majd konzultáltam pár emberrel, és ebből született meg az Adj egy ötöst!” – mondta Szénégető Richárd.

A műsor, a Ric$Casthoz hasonlóan a YouTube mellett felkerül minden fontosabb digitális platformra, mint a Spotify, az Apple Podcasts, a Google Podcasts, illetve az Anchor, ahonnan minden más csatorna is elérhető.

„Ennél a műsornál nem interjú készül, hanem egy baráti beszélgetés egy sör és egy sörpárlat mellett, ahol kibeszéljük a kedvenceket, hatásokat. Adok nyolc témakört: Zenész/előadó, zenekar, album, dal, koncertélmény, film, könyv, csalódás, utóbbi lehet pozitív és negatív is. Ezekből választ a vendég magának ötöt, amiben felállítja a TOP5 listáját és ezt az 5x5 dolgot beszéljük át az adásban, kicsit kötetlen formában.” – tette még hozzá Ric$ - „Persze, a kérdés nyilván mindenkiben felmerül, hogy minek még egy (zenei) podcast 2021-ben, amikor mindenkinek IS van már műsora?

Szerintem pont azért kell, mert itt tényleg olyan szempontok alapján sikerülhet megismertetni az embert, ahogy talán korábban egyszer sem. Nagy vállalásnak tűnhet, amit mondok, valójában az is, mégis azt gondolom, így van. Próbálunk tényleg önfeledt egy-másfél órát szerezni a hallgatónak, és az első pár adás felvétele után azt gondolom, hogy ez sikerülni is fog!”

A jelenlegi tervek alapján havi rendszerességgel jelentkező műsor minden hónap közepén jön majd, és vendégek tekintetében nem csak a zenészek közül fog válogatni Ric$.

„Nyilván elsősorban zenészekkel álmodtam meg a műsort, ami a témákon is látszik, de szeretném, ha megfordulna majd itt színész, stand upos, youtuber, író és kis túlzással bárki, aki érdekes lehet a hallgatóknak és persze nekem is! Másodiknak Varga Attila, vagy ahogy talán mindenki ismeri „Sixx” vall színt a kedvenceiről, harmadiknak pedig a Shockmagazin! felelős szerkesztője, Draveczki-Ury Ádám! A további terveket még nem árulom el, de annyit azért mondok, hogy emellett a Ric$Cast is megy tovább!” – zárta mondandóját Ric$.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4516782812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása