Rozsdagyár

ACCEPT - Ezért lépett ki Peter Baltes basszusgitáros anno az Acceptből

2023. március 18. - Kovenant

peter_baltes_2018.jpg

A Rozsdagyár is beszámolt arról (ITT), hogy 2018 novemberében minden előjel nélkül, teljesen váratlanul kiszállt a legendás német metalbandából, az Acceptből Peter Baltes basszusgitáros, aki 1976 óta volt folyamatosan tagja a formációnak egyetlenként, aki kitartott Wolf Hoffmann gitáros-zenekarvezető mellett. Most a Dr. Music nevű YouTube-csatorna adásában beszámolt távozásának okairól.

A nyilatkozat, mely a bandától érkezett szó szerint öt perccel azt követően, hogy bejelentettem távozásomat (2018 novemberében) azt tartalmazta, hogy több időt szeretnék tölteni a családommal és ez egész egyszerűen nem volt igaz. Nem, egyáltalán nem. Rendkívül boldogtalan voltam már egy ideje a csapatban. És sajnos ki is derült néhány dolog. Szinte egész felnőtt életemet a zenekarban töltöttem és a legvégén kiderült, hogy az Accept jelen formációjában még csak valódi tag sem voltam, csak fizetett bérzenész.

És ezek a dolgok azért összeadódnak: nem írhatsz dalt, nem látsz bele az együttes dolgaiba és így egyre keserűbbé kezdesz válni. És ennek nem is volt semmi különös oka, csak egyszerűen valakinek az egója olyan hatalmasra nőtt, hogy mindent neki kellett irányítania, birtokolnia. Emiatt lépett ki Udo is (az Accept eredeti énekese) anno és végül ez a dolog az összes zenészt elérte a bandában. Én maradtam utoljára és már én sem bírtam tovább. Boldog életre vágytam és ott már nem találtam boldogságot. Halott ügy volt már ez. Így otthagytam a turné után a zenekart. Az én esetemben ez volt a legjobb, amit tehettem.  

A fentiek nyilvánvalóan Wolf Hoffmannra, az Accept gitárosára és zenekarvezetőjére vonatkoznak, aki mára  az alapítók közül egyetlenként maradt a brigádban és mivel ő a jog- és névjegybirtokos, így egyedül viszi tovább az Accept nevet. A modernkori Accept legutóbbi albumáról ITT írtunk kritikát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr718074710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2023.03.20. 09:53:17

Sikerült a cikkhez szerintem a rocktörténelem egyik legállatabb videoklippjét becsatolnod!
Örök Hála!
süti beállítások módosítása