Rozsdagyár

ROCKMARATON 2016 - Az első tapasztalatok

2016. július 12. - Felicium

01.jpg

A 2016-os Rockmaraton Fesztivál július 8-án (pénteken) vette kezdetét. Az idei felhozatal minden eddigi várakozást felülmúl. Nem csoda, hisz amellett, hogy 10 naposra bővült a metal nyaralás hossza, még a fellépő gárda minősége is évről-évre egyre javul.

Idén bár nagyon szerettem volna, nem sikerült lejutnom a legelső nap. Ellenben tegnap érkeztem, így a friss élményeket és tapasztalatokat tudok megosztani.

TERÜLET

Az első és legfontosabb a helyszín. Én tavaly nem jöttem el, így most látom először az új területet és meg kell mondanom, hogy iszonyatosan pozitív. Majd kétszer akkora, mint Malomvölgyben és a színpadok száma, valamint minősége is fényév távolságra van az évekkel ezelőtti állapotokhoz képest. Eleinte el is tévedtem, mert akkora az alapterület és annyi sátorozó hely van, hogy hirtelen nem is lehet átlátni. De persze ez nem negatívum, kell egy fél nap és máris minden rendben van. Jó érzésem van egész hétre.

03.jpg

HANGOSÍTÁS

Ismét kevés negatívum van, melyet meg lehet említeni. Alapvetően minden egyes pultnál profi szakemberek ülnek, egy részüket már ismerem is innen-onnan, például a Dunántúlon jól ismert Friskó "Fidó" Péter, akitől eddig még rosszul hangosított koncertet nem hallottam és szerintem nem is fogok. Azért, hogy egy kicsi rosszat is említsünk, a nagy színpadnál, a beugrós Belphegor koncertje legelején többször is recsegett a hang és nem szólt túl jól. Viszont nagyjából 2 szám után korrigáltak és onnantól minden a lehető legtökéletesebben alakult.

02.jpg

ÉTEL-ITAL

Lehet már unalmas, hogy dicsérek mindent, de itt is minden rendben van. Az ital kiszolgálás nagyon gyors volt a számomra az egész hétfői napon. Összesen, ha 2 percet álltam sorba és akkor lehet, hogy még sokat is mondok. Étel kiszolgálást még nem próbáltam ki annyira áthatóan, hisz ahhoz egy nap kevés, de hihetetlenül sokféle kaja van, tényleg a lehető legkülönbözőbbekből válogathatunk. Van most is lángos (minden ízben), vannak hamburgerek és persze sorolhatnám még reggelig.

04_1.jpg

ABC (BOLT)

Azt már megszokhattuk az évek során, hogy mozgókocsis mini ABC minden fesztiválon van. Ám ez most szinte a terület közepén, egy külön kör alakú épületet kapott, ahol amellett, hogy nagy a választék és az étel mellett még például zsebkendőhöz is juthatunk, külön hűtőpult is található.

06_1.jpg

KEMPING

Mint már említettem óriási az alapterület, így nem meglepő, hogy mindenki könnyedén elfér a sátrával. Persze picit zavaró, hogy sokszor át kell esni a kifeszített köteleken (ha-ha), de iszonyatosan sok fa található, melynek következtében például az én sátram még reggel 10-kor is árnyékban volt teljes terjedelmével. Sokkal jobb, mint 6-kor arra kelni, hogy levegőt sem kapsz.

13580365_10154962855076521_3646432082706562934_o.jpg

Minden kedves rock és metal szerető, koncertre járó és/vagy fesztiválozónak csak is ajánlani tudom. Az ország egyik, ha nem a legjobban megszervezett bulija ez. Ja és persze a leghosszabb és ár-érték arányban a legolcsóbb is.

05.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2410417404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása