Rozsdagyár

ANNEKE VAN GIERSBERGEN - Jövőre Budapestre jön az énekesnő

2021. december 18. - Jurancsik Eszter

260275975_433589728136793_7312846863685611145_n_1.jpg

Februárban került boltokba a holland énekesnő új szólólemeze, a "The Darkest Skies Are The Brightest". A kiadvány Anneke elmondása szerint az eddigi legszemélyesebb műve, ugyanis a rajta szereplő dalokat a 2018 folyamán átélt házassági válsága ihlette.

Azonnal tudtam, hogy zenét kell írnom az életemről. Az alapfelszerelésemmel és egy akusztikus gitárral elvonultam egy kis kunyhóba, Eindhoven mellé, egy erdőbe. Elengedtem azt a nyomást, amely a VUUR miatt nehezedett rám és természetesen időt szenteltem a házasságom megmentésére is.

- mesélte az énekesnő, akinek VUUR nevű projektje felemésztette az összes megtakarítását, és belátta: túl kockázatos lenne egy újabb album és turné. A formáció 2017-es lemezéről ITT olvashattok kritikát.

A The Gathering egykori frontasszonya tegnap a közösségi oldalain jelentette be, miszerint jövő évben turnéra indul az albummal, és a koncertsorozat keretein belül hazánkban is tiszteletét teszi: 2022. június 11-én láthatjuk őt a Dürer Kertben.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr916787056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása