Rozsdagyár

REMORSE - Oláh Kálmán kilépett a zenekarból

2022. május 27. - Bodzilla

37190459_1977003275644154_5526519614458036224_n.jpg

Különváltak Oláh Kálmán és a Remorse útjai. A dobos egy Facebook-posztban közölte a hírt. Kálmán húsz éve volt a Remorse tagja. Kezdetben gitárosként, majd dobosként tevékenykedett a zenekarban. Egy ideje már az Ektomorfban is ő püföli a bőröket, de mint írta, az ottani szereplése nem játszott közre a döntésében (a Remorse legutóbbi lemezéről ITT, míg az Ektomorf tavalyi albumáról ITT írtunk kritikát).

20 év után úgy döntöttem, hogy Kossuth Lajos után elhagyom én is a Remorse zenekart. Büszke vagyok mindhárom, azaz a "Harc",a "D.Ü.H" és a "Kohó" lemezekre, pláne úgy, hogy gitárosként váltottam dobra. De sajnos már pár éve nem érzem ugyanazt a tüzet, mint régen és így meg kellett hoznom ezt a döntést. 

Ha be kell fejezni, ilyen lemez után kell, mint a "Kohó" lett szerintem. Köszönöm minden barátnak, akit a 20 év alatt ismertem meg és külön köszönöm minden Remorse-rajongónak a támogatást! A zenekar tagjaival a barátság megmarad, még lehet, zenélni is fogunk egyszer, de mint Remorse, úgy színpadon állni velem soha! 

Ezt a döntést akkor is meghoztam volna, ha nincs az Ektomorf, mielőtt bárki kérdezné, ezért van ez a döntésem. Köszi még egyszer mindenkinek, de biztos találkozunk még valahol egy messzi-messzi galaxisban.....THRASH!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7317841427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása