Rozsdagyár

DREAM THEATER - Mike Portnoy totális irányításmániás volt régebben a bandában

2024. január 02. - Kovenant

dream_theater_2023_1.jpg

Mint ismert, tavaly októberben Mike Portnoy, a legendás amerikai progresszív metal csapat, a Dream Theater alapító dobosa és dalszerzője tizenhárom év után visszatért a zenekarba (erről ITT írtunk részletesen). Most arról beszélt, hogy korábban hogyan viselkedett társaival és körvonalazta az együttes jövőbeni terveit is (a brigád korábbi lemezeiről ITT és ITT írtunk kritikát).

A Drumeo online dobos platformnak adott interjújában az alábbiakat nyilatkozta:

Amikor tizenhárom évvel ezelőtt távoztam a bandából, totális irányításmániás voltam. Én lennék az első, aki ezt bevallaná. De ahogy telt az idő, kissé lazább lettem. Az elmúlt tizenhárom évben sok csapattal játszottam együtt és megtanultam kompromisszumot kötni, együttműködni és elengedni dolgokat. A Twisted Sisterrel és az Avenged Sevenfolddal még ilyen beugrós bulijaim is voltak, ahol csak doboltam, semmi több. Így meg kellett tanulnom a többiekkel együtt zenélni. 

Sok dolog lesz, ahol - remélem - visszaszerezhetem az irányítás egy részét, mint például a koncertprogram összeállítása, ezt mindig nagyon szerettem. De egy csomó olyan egyéb terület van, ahol visszafogom magam és még csak részt sem fogok venni a döntésekben. Örülnék, ha nem kellene újra dalszövegeket írnom, mert régebben mindig nagyon sok szöveget írtam. De ettől szívesen megszabadulnék. De rengeteg egyéb feladat van: megtervezni a merchandise-cuccok grafikai részét például. Meg kell választani a saját feladatainkat, ezt meg is tesszük majd és mindenki szépen beleilleszkedik a zenekar új működési modelljébe. 

Rögtön 2024 elején elkezdjük az új album munkálatait. Van néhány olyan korábbi kötelezettségem, melyeket teljesítenem kell: januárban a Metal Allegiance-szel koncertezem, márciusban pedig néhány bulim lesz a Flying Colors-szal. Ezeket már jó ideje lekötöttem. Ezeket még megcsinálom, aztán számomra a fő szempont a Dream Theater lesz: bevonulunk a stúdióba és megkezdjük az új lemez megírását és felvételét. 

Meglátjuk majd, hogy hol és mikor lesz az első koncert. De emiatt vagyok a legizgatottabb. Alig várom már, hogy újra a színpadon legyek a világ legelkötelezettebb rajongói előtt. Az első koncert energiája és izgalma: egyből libabőrös leszek, ha csak rágondolok. Már álmodtam is róla. Az elmúlt tizenhárom évben legalább százszor voltak álmaim arról, hogy milyen lenne ismét visszatérni a Dream Theaterbe és újra együtt koncertezni velük. Szóval elképesztő lesz ezt ténylegesen megélni. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr3718293383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása