Rozsdagyár

NAGAARUM - Klippremier: A befalazott

2017. december 29. - Kovenant

nagaarum_3.jpg

A veszprémi Nagaarum még idén májusban jelentette meg friss albumát "Homo Maleficus" néven az NCG Prod és a GrimmDistribution közös kiadványaként (lemezkritika ITT), melyről most a nyitó tétel, azaz A befalazott című, sötét hangulatú szerzemény kapott egy érdekes hangulatú klipet.

Nagaarum az alábbiakat osztotta meg velünk a videó kapcsán:

Pár napja motoszkált a fejemben, hogy le kellene zárni az évet valahogy. Készül az új lemez, mely még legalább fél év, mire megjelenik, de a hangulatát tekintve inkább télen hozná a kellő hatást. A "Homo Maleficus" az eddigi legtöbb helyre eljutott anyagom, és még egy klipet megérdemelt. Természetesen, ahogy mindenhez, ehhez is a következőképpen kezdtem neki: vettem a telefonomat, és elindultam az erdőbe... Két-három nap alatt meg is lettem vele. Természetesen nem érzem profi alkotásnak, ahogy eddig semmit, amit csináltam. A profi dolgok rendszerint unalmasak.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr3013532621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása