Rozsdagyár

VÖRÖS RENÁTÓ - Őszi turnéra indul zenekarával, a VR-ral

"Voltunk pár helyen a nyáron és vittünk egy kamerát is"

2018. október 31. - Felicium

43652054_1121949924618636_8628728690827591680_n.jpg

A jelenleg trió felállásban játszó csapat rendszeresen jelentet meg koncertfelvételeket, azonban most egy hosszabb turnéfilmmel rukkolnak elő. Ebben a közel fél órás vígjátékban belenézhetünk a banda mindennapjaiba és visszaidézhetjük a nyári fesztiválok hangulatát.

43509288_2197198150549211_9049011263878725632_n.jpgVendég: Vörös Renátó

Szia, köszönöm hogy elfogadtad a meghívást!

Szia, köszönöm hogy megjelenhet nálatok a vidink!

Hogy van a zenekar?

Levi szerintem otthon gitározik vagy cicás videókat néz a neten, Jozsóka pedig meccset néz a Bazsival. Én nem értek a focihoz és gitározni sem tudok ezért engem küldtek.


Hogy sikerült múltkor a siófoki koncertetek?

Bírom a helyet, jó nagy a színpad és sok a kajálda. Lementem a partra egy csinos lánnyal beszélgetni buli után, csobbantam is de amikor megtörölköztem kiderült hogy a kutyám törölközőjét hoztam el. Úgyhogy bukta volt a nyali-fali, az ázott kutyaszag szerintem annyira nem jött be neki. A visszaút pedig csak a szokásos, reggel 5-re értem haza az "álljunk már meg fehérváron egy éjjelnappiban" tipusú ötletek jóvoltából. Gyakori hogy hajnali órákban félig alvó benzinkutasokat boldogítunk retró slágerek eléneklésével.

Gondolom imádják?

Hehe. Visszataps még nem volt de kutasra válogatja. A múltkor fél órát beszélgettem az egyik arccal, tök jókat mondott bár már nem emlékszem miket de az is lehet hogy csak én beszéltem.

Hogy álltok az új dalokkal? Úgy hallottam sokat hozzáraknak az új zenésztársak.

Levi sok király gitárötletet hoz a próbákra sőt a következő lemezen szövegíróként is bemutatkozik. Én is viszem a témákat sőt Jozsó a dob mellett penget otthon, szóval van bőven. Mindig megbeszéljük hogy demózunk, de aztán jammelésbe fullad vagy házibuliba. Mindenkinél van otthon hangkártya és hangszerek is, szóval papíron gyorsan kéne haladnunk. A dalok megírása hamar megvan csak a felvételek nem.

 

Mit tanácsolsz a pályakezdő zenészeknek?

Inkább tanuljanak tovább orvosnak. Az olyan szép szakma.

Most komolyan! Tudom rólad hogy sok fiatal zenekarnak készítettél már videót.

Egy klipet mindig együtt forgatunk, közös munka még ha ez első is valaki életében. Nem tudom miért csinálok ilyeneket, csak gyártom a konkurenciát. haha Nekem is sokat segítenek nálam idősebb muzsikusok és talán úgy érzem, így lesz meg az egyensúly.

Ha nem zenélnél orvos lennél?

Persze, mindig is érdekelt az urológia csak sajnos elég rövidek az ujjaim ezért nem hiszem, hogy menne.

Komolyan kérdezem, mi lennél ha nem zenélnél ?

Dj

És ha Dj sem lehetnél?

Régen jól tudtam fára mászni, szerintem menne a rúdtánc. De ha azt mondod hogy rúdtáncos sem lehetek, több ötletem nincs.

44826455_278187942824491_4115613662197055488_n.jpg

Ha rúdtáncos sem lehetnél?

Akkor benzinkutas lennék és leereszteném a gumidat, amikor arra jössz a zenekaroddal! 

Mik a terveid még az idei évre?

Szeretném elérni a két méteres testmagasságot, de mivel az elmúlt 20 évben semmit sem nőttem, lehet hogy idén sem sikerül. Azért még reménykedek.

Hol játszotok legközelebb?

Lesz pár bulink mostanában...

VR zenekar őszi turné állomásai

10/26 Gyömrő / Chameeleon Coffee / akusztik
11/03 Budaörs / Városi klub
11/09 Győr / Kate's Music Pub
11/10 Szeged / Városi Rock Klub
11/24 Esztergom / Sportalsó
12/01 Monor / Corner söröző / akusztik
12/14 Székesfehérvár / Nyolcas Műhely
12/22 Hatvan / Negro
12/23 Dunaújváros / Kaptár Music Pub

https://www.facebook.com/vrzenekar/

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5714330487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása