Rozsdagyár

TANKCSAPDA - Klippremier: Megölni engem

2021. május 18. - Kovenant

tankcsapda_8.jpg

Erősen korhatáros klipet készített a Tankcsapda a 2019-es "Liliput Hollywood" című albumuk Megölni engem című dalára. A videó az Ülj le mellém nóta folytatása, csak éppen egy óriási csavarral, mintegy újraértelmezve az egész történetet (a 2019-es lemez kritikája ITT olvasható).

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5916564516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gigabursch 2021.05.18. 20:50:06

Olvastam a kapcsolódó cikket is az indexen.
Értem is, érdekes is, de nekem ez a klip nem jön be.
süti beállítások módosítása