Rozsdagyár

TARJA - A Nightwish a rock and roll teljes világát adta nekem

2021. november 04. - Jurancsik Eszter

tarja_print_2_2048x20482.jpg

Tarja Turunen önéletrajzi könyve Singing In My Blood címmel került nemrégiben boltokba, amely az olvasót az énekesnő kicsi korától egészen napjainkig kalauzolja el, rengeteg, eddig soha nem látotott fotó és sok-sok történet tölti meg a kiadványt.

E könyvben olvashatunk például arról, hogy Tarja 2018 őszén egy kisebb agyvérzésen esett át, ám szerencsére az időben elkezdett kezeléseknek hála, nem maradt nyoma a betegségnek.

Most újabb infókat árult el művéről - többek közt egykori zenekaráról, a Nightwish-ról is szót ejtett.

A Nightwish hosszú ideig volt része az életemnek, csaknem kilenc évig voltam a zenekar tagja. A bandának adtam az arcom, a lelkem és a hangom, ők pedig a rock and roll teljes világát adták nekem, amiért mélységes hálát érzek! És ez mindig is az életem része marad.

- kezdte gondolatmenetét Tarja, majd eképpen folytatta:

De azt már nem túl sokan tudják, hogy mit csináltam a csapatból való kilépésem után, különösen Finnországban. Más országokban tudják az emberek, mit csinálok, de a hazámban nem igazán. Az volt a cél, hogy elmeséljem életemnek ezt a szakaszát is, és hogy főleg a szólókarrieremre fókuszáljak a könyvben, amely kétszer annyi idő, mint amennyit a Nightwish énekeseként töltöttem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1816745972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása