Rozsdagyár

KING'S X - Dalpremier: Give It Up

2022. július 28. - Kovenant

king_s_x_1.jpg

"Three Sides Of One" címmel szeptember 2-án, 14 év kihagyás után érkezik az InsideOut gondozásában az amerikai hard rock csapat, a King's X tizenharmadik stúdióalbuma, melyről most a Give It Up című dallal lehet ismerkedni a hajtás után.

Miután betöltöttem a hetvenegyedik évemet, minden egyes nap a halálra gondoltam. Chris Cornell megölte magát és sokat gondolkoztam erről. A dalszöveg arról szól, hogy ne adjuk fel egészen addig, amíg végül természetes úton meg nem halunk. Addig akarom ezt húzni, amíg csak tényleg el nem patkolok a végén. Azon röhögök, hogy még mindig nem csináltam végrendeletet, de lassan tényleg ideje lenne készítenem egyet. Zeneileg azt akartam, hogy a nóta tényleg egyszerű legyen, hogy lehessen rá táncolni. (Doug Pinnick)

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr8317893027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása