Rozsdagyár

VEKTOR - Megérkezett a zenekarvezető hivatalos reakciója a szerződésbontásra

2022. szeptember 27. - Kovenant

vektor2022_1.jpg

Ahogy korábban megírtuk ITT, az amerikai progresszív thrash brigád, a Vektor leszerződött a Century Media kiadóval új albumuk megjelentetésére, de a kapcsolat egy napot követően megszakadt, ugyanis a lemezistálló azonnal kirúgta a zenekart mindenféle kommentár és közlés nélkül. Most megérkezett Dave DiSanto-nak, az együttes vezetőjének a videonyilatkozata, melyet a Vektor hivatalos-Facebook oldalán tett közzé (a banda legutóbbi korongjáról ITT írtunk kritikát).

Sziasztok, David DiSanto vagyok a Vektorból. Néhány percben szeretném elmondani a valós tényeket a rólam keringő pletykákról. Azt reméltem, hogy ezek a vádaskodások tényleg eltűnnek majd a süllyesztőben, de mivel a zenekar mostanában vesztette el a Century Media kiadóval kötött lemezszerződését a velem kapcsolatos félreértések miatt, ideje volt, hogy mindenki számára tisztázzak most mindent. Elnézést kérek a 2019-ben közzétett első reakcióm és az azt követő csend miatt. Túl sok volt ez a dolog akkor a számomra. Így most szeretném tisztázni a rajongók felé, hogy mi is történt azon a szörnyű videón, amely az interneten kering. 

A kiskutyám, Sprinkles olyan eseményeket indított el, melyekről álmodni sem mertem volna. 2019 elején még éppen szobatisztaságra neveltük és odakakizott a lépcsőre az éjszaka közepén, miután már lefeküdtem. Éjfél körül arra ébredtem, hogy a feleségem az ágyam mellett áll és folyamatosan a fejemet csapkodja, tépi a hajamat, a mellkasomba mélyeszti a körmeit, ordítozik és kiabál velem, hogy azonnal takarítsam fel a kutyakakit.

Folyamatosan mondtam neki, hogy ráér ez reggelig, hagyjál már békén, de csak nem hagyta abba, legalább vagy harminc percen keresztül. Végül felálltam, de a feleségem a falhoz szorított az ágyam és az asztal közé. Megkértem, hogy menjen arrébb, hogy megtegyem azt, amire kért, de ő nem mozdult, hanem folytatta az üvöltözést. Így felkaptam és letettem őt az ágyra, el az utamból, hogy arrébb mehessek. Majd odadobtam egy párnát hozzá és megismételtem, hogy hagyjon békén. 

Ez az igazság, ez történt a videó előtt és közben. Néhányan talán semmiségnek tarthatják ezt, de teljesen világossá szeretném tenni, hogy nagyon sajnálom és szörnyen szégyellem, ahogy a helyzetre reagáltam. Az, hogy a magánéletemet teljesen idegen emberek számára tették nyilvánossá, hatalmas lehetőség volt számomra, hogy mindebből tanulhassak. Ez az elmúlt néhány év teljesen megalázott és elvette az önbecsülésem. Mint sokan mások, egy mérgező kapcsolatban voltam, csapdában éreztem magam és úgy gondoltam, hogy ebből nem tudok szabadulni. Remélem, hogy mindenki, aki ilyenen megy keresztül, megtalálja az erőt ahhoz, hogy meggyógyuljon és tovább folytathassa az életét. Ezt próbálom én is tenni. 

Az interneten keringő egyéb pletykákkal kapcsolatban: semmilyen jogi csatározás nem folyik köztem és a volt feleségem között. A válásunk 2021-ben lezárult, szerencsére teljesen standard módon. Vagyonmegosztásra került sor és aztán elváltak útjaink. Semmilyen priuszom nincs és semmilyen családon belüli erőszakkal nem vádoltak meg. A rendőrségi fotó, melyet megosztottak a neten, egy teljesen más, 2013-as esetből származik, amikor sört locsoltam egy keresztény tiltakozó arcába, aki a Memphis-ben megrendezett Scien Metal Fesztiválon a tömeget hergelte. Ezzel kapcsolatban sem vádoltak meg semmivel. 

Remélem, hogy az emberek végül a zenénken és nem a magánéletünkön, a magánéletemen keresztül ítélnek meg majd minket. Minden nap mindenféle módon próbálok jobb emberré válni. Szégyen, hogy elvesztettünk egy lemezszerződést a rágalmak és a hazugságok miatt, de mindent megteszünk továbbra is azért, hogy fejlődjünk és felülemelkedjünk a nehézségeken. 

Köszönöm, hogy meghallgattátok a történetemet és azt, hogy a dolgok hogyan is történtek valójában. A magam és a Vektor részéről köszönjük megértéseteket és támogatásotokat. Köszönjük! 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2717941514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása