Rozsdagyár

RICKY WARWICK - Villáminterjú a közelgő dupla albumról

2016. február 21. - Felicium

7c32570c7ceeac93ee18e64390a8f168.jpg

Ricky Warwick az elmúlt időszakban elég sok videointerjút ad, amit a Nuclear Blast rendszeresen kipakol a nézőknek/hallgatóknak. Meg kell hagyni, ez manapság már egyre fontosabb. A folyamatos tájékoztatás és informálás a készülő lemezről és/vagy annak nehézségeiről. Ma egy olyan interjút nézhettek meg és olvashattok el magyarra lefordítva, ahol Ricky elmondja, hogy miért is lett a most következő anyag dupla lemez és hogyan született ilyen sok dal.

Teljesen lefoglalt a turnézás, és sosem jutottam el a stúdióba, hogy felvegyük az albumot, folyamatosan írtam a dalokat, és amikor végre átnéztem őket, akkor már több mint 24 dal meg volt írva..egyszerűen nem tudtam volna kiválasztani 10-et az albumra, mert túl jók voltak, túl értékesek.

Beszéltem Sammel, és ő is azt mondta, hogy csináljunk két albumot, egy elektronikust, és egy akusztikust. Úgyhogy felosztottuk a számokat, ahogy jónak láttunk. Az elmúlt négy-öt évben kisebb-nagyobb kihagyásokkal írtam a dalokat, de ez mind az én hibám, nagyon elfoglalt voltam, de végül is jól sült el a dolog, remek nótákat raktunk össze, úgyhogy most van egy kis időnk, ez az egyetlen ok, amiért most nappal látsz.

Először azt hittem, csak egy lemezt lesz, azt hittem van vagy 10 szám, de aztán átnéztem őket és hát, elég sok mindent leírtam, nem akartam dupla albumot írni, túl sok dal volt, de nem bántam. Egyszerűen csak így tűnt jónak, az akusztik címe Hearts on Trees, remek téma, remek sztorival. Egyáltalán nem volt nehéz elosztani őket, egyszerűen tudtuk, hogy melyik hova menjen, úgyhogy ez egy könnyű és jó project volt. Tudtam, hogy Sam remek költő és remek író, és nagyon örültem, hogy ezt végre kiadhatta magából, mindenkinek hallania és olvasnia kellene ezeket a szövegeket, egyszerűen hihetetlenül jók, az egész folyamat, amikor írtunk, egyszer csak megszólaltam, hogy –Hé, emlékszel erre? és máris született egy dal belőle. Egyszerűen remek volt!

Ha szeretnétek hasonló interjúkat lefordítva, akkor kérünk írjátok meg komment/hozzászólás vagy üzenet formájában, mert nagyon szívesen készítünk még nektek.

Forrás:

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4910418474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása