Rozsdagyár

AC/DC - Axl Rose is megszólalt!

2016. május 06. - Kovenant

acdc_5.jpg

Brian Johnson hallásproblémái miatt kénytelen volt kiszállni a bandából, melyben 36 évet húzott le, de az újabb és újabb sorscsapások ellenére az AC/DC folytatja a 2014-es "Rock Or Bust" album turnéját. Axl Rose ugrott be az angol frontember helyett, ami finoman szólva erősen megosztotta a rajongótábort. Most végre a Guns N' Roses énekese is megszólalt az ügyben.

A BBC Music 6 csatornának adott interjújában Axl a következőket nyilatkozta:

"Hatalmas rajongója vagyok a bandának és külön Brian Johnsonnak is és teljes tiszteletem az övé. Igazságot akarok szolgáltatni a csapatnak, Briannek és a nótáknak is. Egyrészt boldog és izgatott vagyok, de szerintem az nagyon furán venné ki magát, ha mindezt most valaki más kárára érezném. Nem ezért vagyok itt. Ez egy igen szerencsétlen helyzet."

Angus Young egyértelműen cáfolta azokat a pletykákat is, hogy egyszerűen csak kirakták volna a csapatból korábbi énekesüket:

"Pletykáltak arról a bulvársajtóban, hogy itt valami csúnya balhé volt, de ez egyszerűen nem igaz. Rengeteget beszéltem Briannel, mielőtt úgy döntött, hogy távozik. Szíve szerint befejezte volna a turnét, de meg kellett hoznia ezt a döntést. Nagyon nehéz ez és ez az egészségügyi problémája már a turné kezdetétől fogva előállt. Meg kellett tennie: minket is sokként ért a hír. Senki sem szereti otthagyni vagy félbehagyni azt, amit a legjobban szeret, de az sem lehetséges, hogy bárki közülünk ilyen tragikus helyzetbe kerüljön, hogy elveszti a hallását vagy bármi efféle. Számos tragédia ért már bennünket a karrierünk során (Malcolm öregkori demenciája, Bon Scott váratlan halála 1980-ban) és ezek után az ember rendkívül óvatossá válik. Egyetlen bandatag egészsége sem károsodhat, ehhez ragaszkodunk."

Axl Rose elsőként május 7-én a portugál fővárosban, Lisszabonban lép fel a csapattal. A korábbiakkal ellentétben végül mégis visszaválthatóvá váltak a jegyek, mellyel a közelgő belga koncert közönségéből hétezren éltek is. 

axl.jpg

"Igen, az én ötletem volt, hogy megkeressem a bandát és segítsek nekik befejezni a világ körüli turné fennmaradó 12 állomását. Még aznap felhívtam őket, ahogy meghallottam a hírekben a Brian hallásvesztésével kapcsolatos problémákat. Egy fickót hívtam, aki a produkciós menedzserük, mert tudtam, hogy nagy gondok lesznek azzal, hogy már értékesítették a koncertjegyeket. Ha tehát segíthetek és képes vagyok is rá és őket is érdekli a dolog, akkor én benne vagyok. Így kezdődött. Nem úgy tekintettem erre a helyzetre, hogy "Én leszek az AC/DC énekese!". Hanem inkább úgy, hogy ha képes vagyok rá és ők is benne vannak, akkor hajrá. De meg kell mondjam, fogalmam sincs, hogy képes leszek-e néhány adott dalt elénekelni a koncerteken. A "Back In Black" album legtöbb dala brutális kihívást állít az énekes elé. Nagyon tisztelem Brian teljesítményét és semmilyen módon nem szeretném, ha rosszul sülne el a dolog. Fantasztikus énekes és az énektémáit nagyon nehéz jól elénekelni. Egyszerűen csak a rajongóknak akarok igazságot szolgáltatni."

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr5710417856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása