Rozsdagyár

WHILE SHE SLEEPS - Csütörtöki arcleszakítós a Dürer Kertben

2016. november 14. - Felicium

15068298_1162960107118011_2030517019350465248_o.jpg

Életemben nagyjából először történt meg velem, hogy bár szégyenlem, de csak a főzenekarra (While She Sleeps) értem a helyszínre és még arra is kicsit késve. Ha nem is jó mentség, de sajnos dolgoztam késő estig, viszont kihagyni meg mégsem szerettem volna az egyik kedvenc metalcore zenekaromat. Utólag nézve életem egyik legnagyobb hibája lett volna, ha nem megyek el. (Fotó: Dávid Bodnár Photography)

Bár nekem nagyon hiányzott a showból egy bizonyos szám, de nem csak nekem, ugyanis hallottam skandálni, hogy "false freedom, false freedom...", azért az amit műveltek bőven feledtette ezt a pici csalódást! (ha-ha) Összességében nagyszerű koncert volt és biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül nagyon sokan örültek még annak, hogy kiereszthették a fáradt gőzt így a hét vége felé közeledve. A dallista többi része már hibátlan, a hangosítás szintúgy tökéletes volt, no meg persze a fények is a helyén. Nem nagyon lehetne és nem is lenne értelme belekötni bármibe is. Beengedésnél volt még 1-2 perc, amit sajnos kint töltöttem egy kis technikai probléma miatt, de szerencsére sikerült megoldani és bejutottam a bulira. 

A zenekar is legalább olyan jól érezte magát, mint a közönség, minek eredményeképp még egy videót is felraktak, mely a buli végi őrületről szól:

Dallista:

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr8911959121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása