Rozsdagyár

KERRY KING - Az új bandám a Slayer zenei folytatása lesz

2024. január 10. - Kovenant

kerry_king.jpg

2019-ben oszlott fel minden idők egyik legjelentősebb metalbandája, az amerikai thrash titán Slayer. Az akkori felállásból Tom Araya énekes-basszusgitáros a végleges visszavonulás mellett döntött, Gary Holt gitáros anyabandája, az Exodus ügyeire koncentrál, azonban Kerry King gitáros bejelentette, hogy a Slayer után is van élet számára.

A zenész több interjúban is kifejtette, hogy új együttest alapít, melyben Paul Bostaph, volt Slayer-beli kollégája lesz a dobos, azonban a több tag kiléte egyelőre még nem ismert. Most a Metal Hammernek tett nyilatkozatában szót ejtett a zenei irányvonalról is (a Slayer utolsó albumáról ITT írtunk kritikát).

Ha zeneileg a Slayertől bármi eltérőt szerettem volna valaha csinálni, akkor, gondolom, most jött volna el az idő rá. De nem, nincs igazán semmi késztetésem arra, hogy bármi mást csináljak. Ha nem lettem volna a Slayerben, akkor Slayer-rajongó lettem volna. Szóval igen, azt hiszem, az új banda a Slayer zenei folytatása és szerintem egy csomó ember azt fogja hinni, hogy ez lehetett volna a következő Slayer-lemez. Azt hiszem, körülbelül 80%-a lehetett is volna, talán pontosan ilyen dalokat tettem volna rá arra az elképzelt Slayer-korongra. A szememben az új anyag egyértelműen zenei folytatása a Slayer 2015-ös "Repentless" albumának. 

Van rajta néhány igen gyors cucc. Nem ezek a leggyorsabb nóták, melyeket valaha csináltam, de tényleg elég gyorsak. Szóval tényleg repesztek a gitáron, de közben súlyos is a cucc. Van rajta punkos dal is, no meg doomos. Szóval amit valaha korábban csináltam, az mind rajta lesz az új lemezen. 

Számomra a leglassabb dal hasonló hangulatában a "Repentless" When The Stillness Comes című tételéhez. Az iszonyatosan királyra és félelmetesre sikerült. Aztán van egy olyan nóta, melynél a szándékom az volt, hogy valami olyasmit írjak, mintha a Scorpions "Animal Magnetism" korongjába belekevernénk a "Hell Awaits" reszelését. Ez a dalszerzési folyamat elején sikerült. Nagyon szeretem azt a számot. Úgy értem, az összeset nagyon szeretem, de annak a nótának valami különleges és eltérő atmoszférája van. 

Szeretném, hogy mindenki, aki az új lemezen játszott, az a bandában is szerepelne, lehetőleg állandó és végleges tagként, de majd meglátjuk.

Fotó: Johnny Perilla

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr2018299843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása