Rozsdagyár

GENE SIMMONS - Angusnak konkrétan hiányoztak a fogai

2021. május 17. - Kovenant

ay.jpg

Az ausztrál Triple M rádióadónak nyilatkozott mindannyiunk kedvenc magyar származású rockipari megmondóembere, a Kiss alapító basszusgitáros-énekes főnöke, Gene Simmons. Az öreg óriási troll: gyakorlatilag minden interjúja aranyat ér, mert korántsem szokása visszafogni magát. Most arról mesélt, hogyan ismerkedett meg Angus Younggal és hogyan lett az AC/DC az amerikai banda előzenekara.

Elmentem abba az igen-igen kicsi Los Angeles-i klubba, ahol játszottak. Éppen arra jártam és emlékszem, hogy nagyon közel mentem a színpadhoz, mert imádom, ha szinte a szemem előtt játszik egy banda - érezni akarom a zenét, érezni akarom, amikor a mellkasomban dübörög a basszusgitár és a lábdob. Nem szeretem távolról nézni a rock'n rollt - ha túl hangosnak tartod a muzsikát, akkor bizony te már túl öreg is vagy ehhez az egészhez.

Szóval ott vagyok az első sorban. És még a számok közötti szünetekben is Angus ott rohangál a színpadon, de nem pózolt, hanem egyszerűen csak érezte a muzsikát, mintha transzban lett volna vagy mi. Mondtam is a haveromnak: "Te, ez a fickó maga a rock'n roll. Ez a fickó valódi." A koncert után hátramentem, mire Angus odajött hozzám és ennyit mondott: "Ó, Gene Simmons! Oké, helló!"  Mire én: "Öregem, király volt a buli. Mi a neved?" Ő erre elmosolyodott, de sosem fogom elfelejteni, hogy hiányoztak elöl a metszőfogai. Azt hiszem, akkoriban nem volt pénzük arra, hogy megcsináltassák neki. Szóval mondom neki: "Gyere velem! Üljünk le valahol és dumáljunk egy kicsit." 

gs.jpg

Erre mindig emlékezni fogok: elmentünk egy Mel's Diner nevű helyre, amely igencsak jól ismert a világ bizonyos részein. Hajnali egyre értünk oda. Néhány ember számára akkoriban már nagyon híresnek számítottam, szóval az összes pincérnő meg a vendégek is odagyűltek az asztalunk köré. Akkoriban még nem ismerte senki az Államokban Angust és a bandáját. A felszolgáló megkérdezte: "Mit szeretne, Mr. Simmons?" Erre én: "Először a barátomat kérdezze!" Angus egy frankfurti virslit kért (hot dog helyett) és céklát. Ki is hozták neki, mire Angus kivette a virslit a zsemléből és az oldalsó fogaival kezdte harapdálni, mert elöl konkrétan hiányoztak a fogai. A beszélgetésünk mai is itt van a fejemben: "Srácok, állati jók vagytok. Most telefonálnom kell néhányat, de turnézni fogtok velünk, az biztos."

Ez így is lett: az 1977-78-as KISS-turné előzenekara az AC/DC volt, Simmons szerint pedig a brit-ausztrál csapat volt a legjobb nyitóbandájuk, mellyel valaha együtt játszottak (az AC/DC remek tavalyi albumáról ITT írtunk kritikát).

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr9616563688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása