Rozsdagyár

HORVÁTH GERGŐ - Dalpremier: Örökké vigyázó

2017. november 09. - Kovenant

hg_band.jpg

Horváth Gergő gitáros közös számot készített makói zenészekkel: a dobokat Sipos Bence üti, az éneket pedig a Shiva zenekar frontembere, Mitykó Sándor adja. Stílusát illetően dallamos, döngölős metal: a doom és heavy metal jegyei fedezhetők fel benne modern megközelítésben.

A közös munka ötlete egy jammelés alkalmával született meg: gyorsan kialakult az összhang Bencével, és meg is születtek az Örökké vigyázóban felhangzó riffek. Szinte azonnal összeállt a fejemben a szám felépítése és a stílushoz passzolóan Sanyi hangját tudtam elképzelni. Így felvettem vele a kapcsolatot és ő örömmel csatlakozott a projekthez.

A dalszöveg az én tollamból fakad: az utóbbi néhány évben, ha valami fontos döntést kellett meghoznom, rendszerint ihletet kaptam és írtam pár sort. Szerintem ez hallható is a szövegen.

A gitárfelvételek készítése házi stúdióban, míg az ének és dob felvétele az Onion Sound System stúdiójában Vízi Gábor felügyelete mellett zajlott. A keverést a No Silence Stúdióra bíztuk. Mindhárman elégedettek vagyunk a végeredménnyel: pontosan olyan ütős lett a végeredmény, amilyennek azt a projekt kezdetén elképzeltük.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr6313218205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása