Rozsdagyár

VIDEOLÓGIA - Acélos Balázs (Don Gatto)

2021. március 23. - chris576

1_3_1.jpg

Ki is lehetne tökéletesebb interjúalany magazinunk Videológia-rovatába, mint a szekszárdi Don Gatto zenekar jópofa gitárosa, Acélos Balázs. Őt mindig élmény megszólaltatni.

sadaweb_don_gatto_03_08_0135_img_4541.jpg

Cannibal Corpse - Inhumane Harvest

Bírom a Tetemeket, bár az eddigi két találkozásom velük élőben... hogy is mondjam, nem volt katartikus. Az egyik koncert a Mega Pubban volt Pesten. Valami hétzenekaros fesztivállá nőtte ki magát a buli és mire a Corpse jött, annyira elfáradtam, hogy egy szám után beültem a büfébe... Amikor meg másodszor láttam őket, iszonyúan rossz volt a hangzás, ami mondjuk egy death metal banda esetében nem annyira fasza, ráadásul nagyon fáradtnak is tűnt az egész, szóval azt a koncertet sem néztem végig. Még az első számot se. Lemezen viszont kurva precízek, szól mint az állat, kazettán még a "Bloodthirst" is megvolt, ráadásul a tagok is szimpatikusak - a halálmetalt mindig is egy őszinte műfajnak tartottam. Meg hát le a kalappal azok előtt, akik ilyen színvonalon tudják játszani ezt a stílust. Sőt, bármilyen stílust.

Ja, és a klip. A szokásos beteg szarság, csak azt nem értem, hogy a főhős miért nem akart jobban kiszabadulni a rossz fiúk szorításából... Amúgy biztos hülyére röhögik magukat a szereplők egy ilyen forgatáson. Különben meg kapja be a faszomat, aki ilyen klipeket csinál, haha. Ja, a Szerb Filmet láttad? Na, baszd meg, az a kemény, nem a Corpsegrinder Gyuri.

Slayer - Pride In Prejudice

A Slayert mindig egy túlértékelt zenekarnak tartottam, amiért nyilván sok Slayeres azonnal agyonverne Kerry King láncaival, de nem baj, vállalom. Tom Araya nagyon kedves ember amúgy. Mindig nevet meg mosolyog. Amikor a Pecsában játszottak, akkor is New Kids On The Block-pólóban jelentem meg. Állt tőlem kábé 20 méterre egy csávó és simán leolvastam a szájáról, hogy "a kurva anyád", amikor megpillantotta az öltözékemet, haha. Néha azért már volt olyan, hogy "Hú, mi ez a fasza zene? Ja, Slayer? Nem is rossz, baszd meg." Nagyon drámai, ahogy ez a klip kezdődik. A számot amúgy még nem hallottam. Jó Gary Holt piros sálja. Nem is tudom, hogy gondolta, haha. A faszom kivan, hogy itt is ömlik a vér. De jó, mi legyen egy Slayer-klip, nem? Meg ügyesen össze van kötve történetileg azzal a másikkal, aminek nem tudom, mi a címe. Az a börtönös St. Anger, haha. A szám elég unalmas szerintem.

AC/DC - Big Gun

Az AC/DC nélkül valószínűleg én most nem válaszolnék ezekre a kérdésekre, meg főleg nem gitároznék - már ha azoknak a vékony drótoknak a pödzögetését egyáltalán gitározásnak lehet hívni, haha. Láttam ezt a filmet, de nem emlékszem rá. Valami hülye akciószarság volt, nyilván csak az AC/DC miatt néztem meg. A Bon Scottos korszak jobb volt, de utána is születtek gyöngyszemek azért. A "Dirty Deeds"-en viszont többször is beszartam, az a világ egyik legjobb lemeze.

Mayhem - Falsified And Hated

Voltam egyszer Mayhem-koncerten. Borzalom volt. Mondjuk kurva büszke vagyok a Csiharra, de azt a magasművészetet nem tudom felfogni - mondjuk szerintem ő se, haha! Ja, meg voltam Pécsen tököm tudja, mikor Tormentoron. Az is borzalom volt, de voltak pillanatok, amikor rendesen féltem, haha. Amikor a Csihar baszd meg olajoshalat vett ki a zsebéből és bedobta a közönségbe. Bár remélem, nem hal volt. Hatperces a szám. Tényleg végig kell ezt néznem? Haha. Amúgy ez sokkal keményebb képileg, mint a Slayer meg a Corpse. Nem néztem végig, de beletekergettem. Ha már feketefém, akkor az Emperor "Welkins" lemeze. Az baszd meg egy igazi mestermű. Mást mondjuk nem nagyon ismerek ebben a stílusban, de az nagyon tetszik. Meg a múltkor hallgattam pár Dimmu Borgirt, az is jó volt. Meg a Mgla se rossz. Nem volt ilyen lengyel áthúzott L betűm, bocs.

The Presidents Of The United States Of America - Volcano

Kibaszott hatalmas zenekar, az egyik kedvencem. Köszönöm ezt a klipet, Krisztián! Láttam őket a Szigeten is valamikor. Tök jó volt. Tök vidám. A baráti társaságomból egyetlen egy ember szereti őket, a többiek vagy nem ismerik, vagy gyűlölik, haha. A klip is mókás. Ha az egész világ olyan lenne, mint ez a zenekar, az emberiségnek semmi, de semmi baja nem lenne. Kurva ötletes ez a klip is. Jaj, imádom Krisztián, imádom! Mivel tartozom ezért?

Smackbound - Wall Of Silence

Kik ezek? Életemben nem hallottam róluk. Faszi az énekes vagy csaj? Ja, csaj. Hát mit tudom én. Nekem kicsit modern, de nem rossz. Mondjuk nem érzem, hogy meg kéne tőlük hallgatnom egy teljes lemezt. Ha ezt olvassák, elnézést kérek tőlük, hogy csak ennyit írtam róluk. Svédek amúgy? Finnek. Ugyanaz, haha. Vejnemöjnen.

Primus - Wynona's Big Brown Beaver

Primus, baszd meg, haha. Ha már ennyire tud zenélni ez Claypool gyerek, csinálhatna valami rendes zenét is, haha. Az a jó ebben a bandában, hogy semmi másra nem hasonlít. Nem hallottam tőlük sose teljes lemezt, csak pár klipes számot, meg koncertfelvételt, megpróbáltam beléjük szeretni, de sajnos nem ment. Létai Peti a tolnai Les Claypool, haha.

Melvins - Revolve 

A Melvinsben az énekes haja a legjobb. Nem is rossz ez, haha. Lehet, hogy meg is hallgatok egy teljes lemezt.

Hatelife - Santiago

Jó sok ilyen latin-amerikai zenekar van a Hardcore Worldwide-on. Kurva sok a tetkó, meg megy a keménykedés. Remélem, ezt nem olvassák a tagok, mert szitává lőnek, haha. Nem rossz amúgy, biztos jól lehet rá koncerten bólogatni. Amúgy el tudom képzelni a csávókról, hogy kurva kedvesek. Egyszer játszott Pesten a Beneath The Horror mexikói zenekar, ők is kábé ez a vonal, csak kevesebb a rap, meg több a düh. Néztem is a klipeket, hogy hú, ezek biztos igazi gyökerek lehetnek, aztán olyan cukik voltak, hogy beszarsz. Mondta is a gitáros gyerek, hogy ők olyan édesek, hogy M&M's cukorkákat kakilnak.

Macskanadrág - Fangli, húr és mész

Tini koromban tök sok Macskanadrágot hallgattam. Kedves gyerekek, csak Garfield szerintem azt hiszi, hogy amerikai, haha. Ezt a számot még nem hallottam. Jó a salgótarjáni lakótelep. Kurva vidám, őszinte. Kőműves félkarú óriás, haha. Nyomtam is rá egy tetsziket. Cuki kis klip, meg is osztom, mert tök szar, hogy csak hétezer valamennyi a megtekintés.

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7216475384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása