Rozsdagyár

FLOOR JANSEN - Márciusban érkezik az énekesnő szólóalbuma

2022. december 12. - Jurancsik Eszter

d2756920-18b4-44d7-be75-15995526a111_thumb1440.jpg

Az utóbbi egy évben szólóművészként is igen szép sikereket ért el Floor Jansen. Eddig megjelent kislemezei - Fire, Storm, Me Without You - hamar népszerűek lettek annak ellenére, hogy a dalok nem metalszerzemények.

Korábban a holland énekesnő elárulta: miután 2019-ben részt vett a szülőhazájában vetített Beste Zangers elnevezésű zenés szórakoztató műsorban, az ajtók megnyíltak számára, hogy más területen is kipróbálja a hangját - a nézők meggyőződhettek arról, hogy Floor otthonosan mozog az olyan műfajokban is, mint a latin pop vagy a reggaeton.

Jelenleg a Nightwish-sel van turnén a mellrákból sikeresen felépült énekesnő, aki tegnap jelentette be közösségi oldalain a hírt, miszerint 2023. március 24-én kerül boltokba első szólólemeze.

Nagy örömmel jelentem be "Paragon" című debütáló albumomat! Készüljetek fel, március 24-én szélvihar jön! Ha megújulsz és fejest ugrasz az ismeretlenbe, az téged tesz jobbá. Az öregedés olyan ajándék, amely nem mindenkinek adatik meg. Szerencsésnek érzem magam, hogy olyan lemezt készíthettem, amilyet akartam, egy olyan kiadványt, mely megmutatja, merre is tartok az utamon. Elértem az eszményképemet! Hálás vagyok mindenkinek, aki segített idáig eljutnom!

- utalt arra, hogy a kiadvány címe körülbelül eszményképet, példaképet jelent.

 318876556_707673477386174_8596324691958527433_n.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr1118000592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása