Rozsdagyár

IRON MAIDEN - Januárban agyvérzésen esett át Nicko McBrain dobos

2023. augusztus 03. - Kovenant

nicko-mcbrain.png

A mai napon a brit heavy metal legenda, az Iron Maiden 71 éves dobosa, Nicko McBrain közösségi oldalán jelentette be, hogy idén januárban agyvérzést szenvedett és teste jobb oldala ideiglenesen le is bénult. Szerencsére mára már sokkal jobban érzi magát, olyannyira, hogy a zenekar Future Past világkörüli turnéjának minden európai állomásán ő játszott (a csapat legutóbbi albumáról ITT írtunk kritikát).

Az Iron Maiden hivatalos Facebook-oldalán az alábbi közlemény jelent meg:

Sziasztok!

Remélem, ez az üzenet mindannyiótokat jó egészségben talál. 

Azért írok most nektek, mert szeretném veletek tudatni, hogy nagyon komoly egészségügyi problémán estem át. Januárban agyvérzést kaptam és hála Istennek, szerencsére enyhébb lefolyású, úgynevezett TIA (átmeneti ischaemiás roham) sztrókom volt. 

A jobb oldalam a vállamtól lefelé lebénult és természetesen nagyon aggódtam a zenei karrierem miatt, de a feleségem, Rebecca, a családom, az orvosaim és különösen Julie, a gyógyterapeutám, valamint természetesen a Maiden-csapat szeretete és támogatása révén megközelítőleg 70%-ban már felépültem. 10 hét intenzív terápiát követően ideje volt a turnéra gyakorolni és felkészülni. Úgy érzem, fontos volt, hogy csak most szóltam nektek erről, mivel nagyon aggódtam a munkám miatt és teljes erővel a felépülésemre koncentráltam. 

Még nem vagyok 100%-os, de Istennek hála minden héttel jobban vagyok és erősebbnek érzem magam. Köszönöm mindannyiótoknak ezt a varázslatos turnét, mindannyian elképesztőek vagytok. Ennyit rólam. Isten áldjon benneteket, vigyázzatok magatokra és várom, hogy mielőbb találkozzunk a koncerteken. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr718185713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása