Rozsdagyár

ASKING ALEXANDRIA - Távozik Ben Bruce alapító gitáros

2024. január 20. - Kovenant

aa_1.jpg

Hivatalos Instagram-oldalán jelentette be a brit metalcore csapat, az Asking Alexandria alapító gitárosa, Ben Bruce, hogy távozik a zenekarból.

Ben Bruce még 2006-ban alapította meg az együttest, amikor Dubai-ban, az Egyesült Arab Emirátusokban élt. A banda egy EP-t és egy stúdióalbumot jelentetett meg szerzői kiadásban, de az Asking Alexandria akkor vált azzá a csapattá, mely végül meghódította a színpadokat, amikor a gitáros visszatért Angliába és csatlakoztak hozzá mai zenésztársai. Az együttes nyolc nagylemezt adott ki mind ez idáig (2021-es korongjukról ITT írtunk kritikát). 

Először is szeretnék mindenkinek köszönetet mondani, aki az évek során támogatást nyújtott nekem és a zenekarnak. Sokkal többet jelent ez, mint ahogy el tudjátok képzelni. Egész életemet a zenének szenteltem. Kétéves koromtól fogva szerelmes voltam a zenébe és az azóta megtett utam fantasztikus volt, de ahogy idősebb lettem és az egész életem óhatatlanul megváltozott, rá kellett döbbenjek, hogy mennyire értékes az idő, ami megadatott nekünk. A veletek töltött idő jelentett számomra mindent. De most ideje annak, hogy az életemet a családomnak szenteljem. 

A család egészségügyi gondjai mellett azzal, hogy nem töltök elég időt a gyermekeimmel, rengeteg fontos pillanatról lemaradok az életükből. Nagyon fontos számomra, hogy ott legyek velük, miközben felnőnek és ott legyek a családom számára, amikor csak szükségük van rám. Mindezek miatt sok gondolkodás után arra jutottam, hogy kilépek az Asking Alexandria soraiból. Köszönöm mindenkinek, aki  eljött a koncertjeinkre és meghallgatta azokat a dalokat, melyeket az évek során írtam. Ennek emléke örökre a szívemben él majd. Köszönöm a rengeteg támogatást és szeretetet rajongóinknak. Teljes szívemből köszönetet mondok nektek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4818307303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása