Rozsdagyár

AMON AMARTH - Partraszállás a Barba Negra Trackben! | Koncertbeszámoló

2017. augusztus 24. - Felicium

20988446_1482232795189756_5398307734530056559_o.jpgforrás: Bands Through The Lens

Tavaly részt vettem mind a kettő Amon Amarth koncerten, és bár nem vagyok egy őrült rajongó, mindig magával ragadott az, amit a színpadon művelnek. Ezúttal a színpad elejéből felcsapó lángok káprázatában és melegében élveztem végig a 90 perces északi zúzdát. (A legutóbbi lemezről ITT írtunk, a decemberi koncertbeszámoló pedig ITT olvasható.)

A koncertre percre pontosan érkeztem, ami nem a svédek buliját jelenti, hanem a Sear Bliss kezdését. A srácok korán kezdtek, de nem akartam lemaradni róluk, mert nem túl gyakran csíphetőek el. Körülbelül 7 éve találkoztam először velük, még egy malomvölgyi Rockmaratonon. Azonnal elvarázsolt az egyedi zene és azóta is szerelmese vagyok a zenekarnak. A hangzás ezúttal nem volt hibátlan és a színpadon is általában lecövekelve álltak a napfényben, azonban így is jól éreztem magam és örömmel vettem, hogy egy egész órát kaptak a vikingek előtt. Mindenképp megérdemelten jutottak a lehetőséghez, amit az is alátámasztott, hogy sokan voltak már rajtuk is.

20989178_1482235511856151_2173289621320409539_o.jpgforrás: Bands Through The Lens

A hazai csapat után egy közel 45 perces szünet következett, mely alatt összegyűltek az emberek és kezdődhetett az Amon Amarth zúzda. A dalok listája ismét kellően vegyesre sikerült, így mindenki meg tudta találni a neki kedves számokat. A levegőbe csapódó metálvillák és a "Raise Your Horns"-nál a közös ivászat persze nem maradhatott el. A hangzás ismét nagyszerű volt, főleg az első néhány szám után, a látványra pedig egyáltalán nem lehetett panasz.

A Barba Negra Trackben amúgy is mindig meg voltam elégedve a látvánnyal, ám most a szokásos fényekhez sokkal több füst, a csapat egyedi dobemelvénye (szarvakkal), az olykor felcsapó hatalmas lángok és a koncert végén egy óriási sárkány társult. Kellemes szerdai időtöltés volt, hatalmas élményként könyveltem el az estét és természetesen legközelebb is ott leszek, ha jönnek.

20988984_1402541806490656_3200808426258293095_o.jpgforrás: Barba Negra

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr9812776028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása