Rozsdagyár

THY CATAFALQUE - Klippremier: Néma vermek

2023. március 22. - Kovenant

thy_catafalque_2023.jpg

A Kátai Tamás vezette avantgárd metal csapat, a Thy Catafalque "Alföld" címmel a Season Of Mist kiadó gondozásában június 16-án jelenteti meg új albumát, melyről a Néma vermek című tétel klipje máris megtekinthető a hajtás után (a zenekar előző albumairól ITT és ITT írtunk kritikát, a Kátai Tamással készített videointerjúnk pedig ITT nézhető meg).

Az Alföld című korong a legegyértelműbb és legklaszikusabb jellegű extrém metal album, melyet a projekt valaha rögzített. Ez alkalommal csak metalt akartam játszani mindenféle újítás vagy progresszivitás nélkül, a dalokra és a riffekre koncentrálva ahelyett, hogy kísérletezgetnék vagy új dolgokat hoznék be a zenénkbe. A régi ötleteimet elhagytam és nagy örömmel tettem ezt. Az Alföldön születtem és nevelkedtem: a Néme vermek klipjét Makó-Bogárzó kopár pusztáin forgattuk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr7518077992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása