Rozsdagyár

MAX CAVALERA - Bele se hallgattam a távozásom utáni Sepultura-lemezekbe

2024. január 18. - Kovenant

max_cavalera.jpg

Max Cavalera, az ikonikus brazil extrém metal csapat, a Sepultura egykori frontembere interjút adott a Dr. Music YouTube-csatornának, melyben sommás véleményt fogalmazott meg volt bandája stúdiós teljesítményéről, illetve a volt zenekari társaival való kapcsolatáról is. A Sepultura nemrégiben jelentette be, hogy feloszlik (erről ITT, míg korábbi korongjaikról ITT és ITT írtunk kritikát).

Bele se hallgattam a távozásom utáni Sepultura-lemezekbe. Ez olyan, nos ... Ha elválsz a feleségedtől és ő másvalakihez megy férjhez, akkor nem igazán mész fel a Facebookra, hogy megnézd, mit is csinálnak együtt. Távolságot tartasz tőlük. Pontosan ugyanígy érzek én is velük kapcsolatban. Nem érdekelnek. Rengeteg dologgal foglalkozom most, nagyon elfoglalt vagyok. De ez korrekt kérdés és gondolom, sokakat érdekel is, de tényleg nem hallgattam meg ezeket az albumokat. 

2015-ben a Sticks For Stones csatornának adott nyilatkozatában is hasonlóan, ám némileg karcosabban fogalmazott:

A nagy fenéket! Le sem tojom, hogy mit csinál most éppen a Sepultura. Hallottam néhány rajongótól, hogy az embereknek nem tetszenek a lemezeik, totál szarok az albumaik és a banda csak egyre süllyed és süllyed. Nem tudom ... Nem igazán érdekel, nem is érdekelhetne kevésbé, hogy mit is csinálnak. Egyáltalán nem foglalkozom velük. Megvan a saját dolgom és számomra nagyon szomorú látni, hogy az a zenekar, mely olyan fontos és különleges volt a '90-es években, ilyen gyorsan elszaródik. De ez az ő dolguk. Nekem megvan a saját zeném, és nagyon büszke is vagyok rá. Óriási albumokat készítettünk, király dolgokat csináltunk, melyek örökre megmaradnak és ennyit is erről. 

Arról is kifejtette a véleményét, hogy barátainak tartja-e még volt zenésztársait a Sepultúrából (a Soulfly korábbi lemezeiről ITT és ITT írtunk kritikát):

Nem igazán, mert nagyon sok ellenségeskedés és vita van közöttünk és nagyon sok rossz dolog is történt velünk. Szóval nem. De nem igazán érdekel ez a dolog. Az élet megy tovább. Számomra fontosabb, hogy mivel foglalkozom most és mi van még előttem. Rengeteg projekt van, melyeket meg akarok csinálni. Előre kell haladnom, nem a múlttal foglalkoznom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://rozsdagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr4718306069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása